Drar till Thailand todaaay

Godmorgon folk! Vaknade för någon timme sen här hos Macke. Han skulle dra och klippa sig och lite och sen hade vi bestämt att inte sova hundra år så vi förhoppningsvis(!!!!!!) kan somna på planet. Jag är svin hungrig....tror jag....kan inte bestämma mig om de är hunger eller nervositet, haha :) Hur som helst så ska vi inte dra till Arlanda förrän sisådär klockan 4 i eftermiddag. Så vi hinner ta de lugnt ett bra tag. Skönt! Planet lyfter 23.10 ikväll och landar på Krabi flygplats i svensk tid klockan 10 imornbitti. Hoppas de inte blir några fördröjningar! Men nu ska jag titta på lite One tree hill medan ja väntar på att Marcus ska komma tillbaka efter sin klippning med färska frallor från Sandelius, mums! Skriver kanske någon mobil blogg innan jag kliver på planet. Ha de fint ♥
'
För några veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0