I trysil


Nu är vi äntligen framme i trysil efter sjukt lång dag i bil! Har lyckats tappa bort.mitt bankkort påvägen med...och jag ska vara här en vecka. Jätte bra! Antar de löser sig ändå, men sjukt träligt. Vi kom iaf fram hit till trysil vid sex men irrade runt hundra varv och försökte hitta mackes och Linus lägenhet vilket gick mindre bra. Han skicka ett sms till Marcus där de stod "är vid Statoil, stannar där till någon hämtar oss och visar vägen" sen dog min mobil och julias var redan död. Men som tur var möttes vi där i ren tur efter nån halv timme. Nu har vi ätit köttfärssås och spagett. Mycket gott! Så nu sitter jag o Julia och dricker en grogg i sängen och glor på tv....väldigt skönt! :-) vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0