Jägarna 2


Tja på er! Hoppas ni haft en bra dag....det har jag! Har varit riktigt skönt att bara vara hemma och glida runt i Onepiecen och inte gjort nått speciellt. Hängde med Vickan hela förmiddagen innan dom drog hem vid halv fyra tiden. Då kom våran granne och hennes dotter Lotta (Lotta var de som fixade Jessicas och min praktik i Stockholm i våras) Vi fikade och pratade om allt möjligt.....mysigt! Sen dom drog har jag packat upp alla mina julklappar! Orkar inte ta kort och ha mig för de är ju så mycket men bland annat så fick jag kläder, lite flytta hem ifrån grejer, pengar, saker till min bil, presentkort, smycken, påslakan och godis! Jätte nöjd :) Så nu har jag bäddat rent med mina nya lakan....har fått underlakan som är anpassade till min 120 säng så äntligen kanske dom slipper att korva ihop sig efter varje natt, skönt! Älskar att få påslakan osånt...vet inte varför...haha!

Nu ska mamma, pappa och jag snart se på Jägarna 2. Vi har hyrt den! Ska bli riktigt spännande. Har velat se den ända sen den gick på bio. Alla säger att den är bättre än 1:an. Fetttt! Hoppas ni får en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0