Dålig morgon




Hade en skit start på av denna dag imorse. Religionen var typ inställd kan man säga...
Läraren va inte där och vi fick bara ett papper vi skulle göra. Vart irriterad!
Oliver och ja var duktiga och gjorde det iaf. Sen hade Jessica försovit sig.
Gick inga mera bussar på morgonen från björs så hon kan inte ta sig tilll
åtvid förrän vid 3. Så hon kan inte följa med mig hem, skit helvete!
Så fick ja veta att de va fest i repan i helgen av Tojja, ingen har sagt ngt till mig.
Sms:a Marcus och han säger han "glömt bjuda in mig" Jaha, vad snällt.

Nu ska ja dränka mina sorger genom att jobba som ett svin på projekt och företagande.
Sen ska ja hem, direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0