Goooodmorning!



Vaknade för en liten stund sen. Pappa lyckades väcka mig, har han gjort nästan
varje morgon nu på lovet när ja legat här. Känner mig nästan frisk nu. Bara att
jag fått en förjävlig hosta och sen har jag fortfarande hals ont. Men inte lika mkt.
Så de gör mig lite frustrerad att det är fredag......och att jag fortfarande smittar.
Skulle vilja göra vad som helst ju. Kanske inte festa då eftersom jag äter penicillin
och för att ja gjort de typ hundraelva veckor i rad. Vit helg nu!

Men antar ja får spendera min fredag kväll framför teven.
Sen kanske ja kan göra nått imorn kväll, tror ej ja smittar då för fter 3 dagar med
pencillin brukar man säga att man inte smittar tror jag :]

Ha en bra dag gott folk, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0