Gud, vad vill du mig?

Åh, jag är så jävla irriterad. Har för helvete varit sjuk från och till
ända sen innan ja åkte till Thailand. Och nu när jag i stort sätt blivit
bra från all hosta och snuva, ja då ska jag gå och få halsfluss eller
halsvirus. Lovar att de är något sånt. Halsen är skiiiit svullen och ja
har så jävla ont när jag sväljer. Är helt svettig och febern dödar mig,
orkar knappt röra på mitt huvud. OCH NU ÄR DET LOV MED????
Kommer säkert inte bli bra till Tojjas födelsedag och så kommer jag
väl inte hinna åka in och köpa present. Sen kan ja inte rida med Fia
imorn som jag var så jävla sugen på. Hatar mitt liv just nu, KUK!

Har ingen matlust. Är hungrig men vill bara spy när jag tänker på mat.
Sen kommer jag inte kunna springa nått mera i veckan, ja som va så
pepp. Vad vill du mig Gud?????

Antagligen kommer jag spendera dom kommande dagarna här í min
säng. Fan så roligt lov....

Ursäkta damp anfallet men ja blir så in i helvete arg!!!!
Är säkert bara för ja vart heeelt nerkyld när ja gick hem från repan
i lördag! Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0