I branäs!

Hej på er allesammans!

Sitter i stugan nu med Julia. Dom andra drog ut och åkte igen men jag
och Julia somnade och orkade inte följa med när dom drog. Så vi stannar
här och fixar oss inför ikväll då vi ska festa till det lite. Ska bli så himla
skoj! :D Är sjukt taggad!!!

Upp resan gick iaf bra! När vi väl kom igen. Hade sjukaste morgonen.
Trodde jag skulle bryta ihop. Vi har ju hyrt en 8 sittsig buss så alla
skulle kunna åka i samma bil liksom. Sen skulle vi åka och hämta Isac
imorse vid klockan kvart i fem. Han bor utanför åtvid och det var reeeen
isgata fram till hans hus plus en liten uppförsbacke. Så vi körde oss fast
lagom. Bilen bara gled och jag såg framför mig hur vi aldriiiig skulle komma
iväg. Isacs pappa kom iaf ut och hjälpte oss. Skulle dra oss med traktorn.
Men funka de? Nej! Hjulen bara spann på traktorn, haha! Så sjukt halt.
Efter 45 minuter med massaaaaa grus och filtar som vi la under bilen kunde
Isacs pappa räta upp bilen och backa den ut till stora vägen igen.
Så vid 6 kom vi iväg från Åtvid och vi var framme här vid kvart i 12.
Stannade en gång i Askersund och köpte spolarvätska och sen stannade
vi i Hagfors och kissade. Så de gick riktigt bra. Körde inte fel någon gång!
Men de va väl för ja va sån gryyym kartläsare!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig. Sen fixa frillan som
är en stor rishög just nu! Sitter med mössa och luva (y)
Här kommer lite bilder från idag =) Hörsssss ♥





hahah så rolig bild! finns en stor airbag man kan hoppa på här!
kalle gjorde en skapligt snygg förut. flög typ över hela! fan va vi garva!


hahaha isac är kungen i backarna!!! ;)


Här ser ni vad vi gör ikväll och imorn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0