Ledsen Josefin

Kom precis hem. Är jätte deppig och känner mig skit nere.
Känns som gråten sitter i halsen. Åh, är så trött på allt.
Kan de aldrig bli vår? På våren och sommaren mår jag alltid bra.
Är det så för er också? Såfort de slutar vara grått känns allt mycke
enklare? Nu är allt skit tungt. Min hjärna går på högvarv och jag
vill bara lägga mig i sängen och lyssna på Anton & Affe och tycka
synd om mig själv som man gjorde i 7:an. Uschuschusch! Så opepp!
Inte likt mig. Jag brukar inte hata skolan, men just nu gör jag det.

Har iaf hoppat av Organisation och ledarskap kursen nu.
Orka inte med den. Orkar inte satsa på skolan längre.
Har ändå mina poäng. Så nu stuntar jag i de hälvätät.

Aja ska packa väskan och dra ner till Marcooos om ngn timme! :)
Höööööööörs


ledsen


Kommentarer
Postat av: jullllan!

du är nog bäst :)

roligaste människan jag känner!

fy vad vi ska röjja i sommar & fy vad jag älskar dig!

hoppas du vart lite gladare nu (a) PUUSS! <3

2011-02-07 @ 16:28:39
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0