Lördag morgon!

Godmorgon people!

Jag sitter ute vid våran stationära dator för Marcus ha tagit min.
Vi vaknade vid 11 tiden låg kvar en stund och nu har vi ätit frulle
precis. Donno va man ska hitta på under dagen. Vid 6- halv 7 ska
jag hur som ner till Åtvid och festa! Sjukt fest sugen, så detta ska
bli gryyyymt. Jävla skojjjjjj!

Igår hade ja världens skönaste kväll och Marcus va inte alls så full
när han kom. Vi låg och pratade flera timmar om allt och om oss.
Kändes bra då de varit lite upp och ner i mina tankar senaste tiden.
Älskar dom stunderna när vi bara pratar och pratar ♥


Men jag skriver nog innan jag drar sen. Puss på er, ha en bra dag!


bild från sommaren 08 när ja lollo jessi & tojja va i min sommarstuga!
som förövrigt är bästa platsen på jorden och ja längtar så till sommaren
när ja kan åka och bosätta mig där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0