Ny favvo-film!

Har haft en jätte skön kväll, har sätt två filmer ja tänkt ja ska se länge nu.
Get rich or die trying och Sex and the city the movie! Båda va bra. Men
Get rich va ju gryyyym asså. Älskar såna där filmer som är verklighets
baserade. 8 mile är en av mina favvo filmer och den är ju också lite
samma stuk som Get rich or die trying även om 8 mile inte är riktigt lika
mycke pang pang i. Näh, men helt klart en ny favorit film.
De gör ju inget att 50 cent är ögongodis heller! Sexiiiig :'}

Har lyckats blinka med mina stora "bliger" som Isac sa att ja hade i fjällen (asså ögon)
så Marcus kommer med bussen nu vid halv ett. Jag får välja nöja mig med
att sova med honom då. Får väl försööööka ha översende med att han har
svårt att slita sig från att dricka bers....

Men ska släcka nu och be till Gud att Marcus inte är för onykter.
Puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0