Piggare iaf :)

Har inte alls så mycke feber idag, 38,1 hade jag förut och de känns verkligen.
Så jäkla sköööönt. Inte brutalt ont i halsen heller just nu, dock är de nog för
att jag knapra i mig en ipren när ja vakna imorse pga att ja hade så ont.
Men har skit svårt att äta, men fick i mig en tallrik med soppa nyss! :]

Känns så trist att ligga inne och kolla ut genom fönstret och se att det är
klarblå himmel och sol. Perfekt vinter väder. Men jag har faktiskt varit ute
en stund. Gick jätte sakta en bit på vägen. Underbaaart skönt!

Nu vet i fan vad jag ska göra, vill inte ligga i min säng så länge ja känner
mig pigg. Så ska försöka hålla igång så länge jag orkar!
Skriver mera sen tror jag :)



Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-02-23 @ 13:47:47
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- fina bilder!

2011-02-23 @ 14:15:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0