Stökigt rum...

Hej på er!

Sitter i mitt stökiga rum för tillfället. Tänkte slänga in en snabb update.
Kom hem nyss. Sov i Emilias lägenhet tsm med Jessica igår efter att vi
varit ute och druckit och träffat folk! Började hos Isabelle med snack och
vin. Gick senare till repan och träffade ett gäng gaaalna killar. Stannade där
till ett tiden. Sen gick jag Macke Kalle & Jessi hem till Kalle och käka nudlar.
Slocknade vid halv 4? Trevlig kväll :]

Idag ska vi fira mamma som fyllt år. Just nu är mammas bästavän från Jönköping
här. Vi ska äta strax och fika lite. Sen ikväll kommer släkten. Inklusive Vickan!!!
Underbart ju! Innan dess måste ja bara städa mitt rum. Ser ut som skit och ja
antar att någon kan få för sig att kika in i mitt rum ikväll och då kan de ju va kul
om de inte ser ut som skit....

Men måste springa ner till de andra nu. Skriver sen! :)




snigga tjeja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0