VÅR

Nu är klockan över tolv och det är 1 mars. Mars betyder vår för det tillhör
en av vår månaderna. Så nu ska bara den där jäva snön försvinna. Jag
vill ha vååår utan snö. Så jag kan använda min jeans jacka och skinnjacka.
Ha tunnare kläder, fåglar som kvittrar, blommor och knoppar på träden.
Sol som värmer, gräs som börjar bli grönt, converse och slippa frysa.
Doften av vår och glädjen av att börja gå mot sommar och ljusare tider.
Men det känns fan som jag är på g nu! Vinter deppandet börjar lägga
sig lite nu (peppar peppar) . Men det är ju trots allt mars nu, våååååår.

Om ett par veckor sitter nog Jessica och jag på en uteservering i solen
i Sthlm och dricker latte och lever livet som riktiga bloggare!
Och jag längtar nått otroooligt!


bild från sommaren 09 i kaggebo! önskar ja kunde ta med er alla läsare dit i sommar.
UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0