2 januari

Morniiiiiiing!

Vaknade för en halv timme sen, har sovit underbart gott inatt :)
Ska alldeles strax pallra mig ner och äta frulle! Havregrynsgröt.
Nu efter nyår har jag nämligen ett nyårs löfte, att jag ska gå ner
några kilo. Så jag ska göra som ja gjorde förra vinter/våren, ska
inte äta potatis, pasta, ris eller ljust bröd utan grönsaker ist eller mörkt bröd. 
Sen ska jag röra på mig regelbundet. Gå, springa eller åka skidor.
Förra året gick jag faktiskt ner 6½ kilo på cirka 1½ månad.
Men sen slutade jag av någon anledning. Men nu är jag taggad igen!

Så ska nog gå en promenad med mamma innan jag åker till mormor och
morfar sen! Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0