Änglagård

Har inte haft ork att blogga, hade tänkt skita i det.
Men känner mig lite piggare nu så slänger väl in ett inlägg.
Vart jätte sent igår, men vi hade skit kul. Åt mat, körde
paketleken, spelade alias, sjöng singstar och snacka.
Jag vann Sex and the city the movie och två ansiktsmasker
på paketleken. Dom två sakerna som ja ville ha mest blev
mina otroligt nog. Linnea och ja fightades om ansiktsmaskerna
men ja tog dom, stoooolt!

Nu ligger ja i min nya säng som vi har burit upp på mitt rum idag.
Var ett helvete med det! Vi har en trapp som snurrar sig lite
upp eller vad ja ska säga och sen sne tak på det. Kämpade som as
och de slutade med att vi gjorde ett hål i taket och pappa fick
skruva ner räcket vi har för trappen! haha, men puh! då kom den opp.
Den är underbaaaaaaaaaaaaaar.

Tyvärr måste ja snart lämna denna skönhet och börja fixa mig.
Ska in till stan med mamma och pappa och möta min moster och
hennes man, så ska vi gå och se Änglagård! Ska bli kul!
Sen ikväll kommer kanske Marcus och inviger min säng :) ♥
Sov-inviger alltså..........syftade inte på samlags-inviger.
Men vem vet? haha

Hörs kanske sen eller imorgon. Är depp över att skolan börjar :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0