Balklänning - check

Kom precis hem från stan efter att ha mött upp mamma!
Beställde min balklänning så nu är det klart, fett skönt.
Blev den som jag fastande för från hela början, färgen
blev Wine. En vinröd färg. Skit snyggt kommer de bli!

Nu ligger jag och väntar på mat!
Är deppig över att ja inte vore rik.
Kalle Elin Julia Linus Marcus och sen jag om jag får råd
hade tänkt åka till Branäs framöver. Men jag har inte råd
nu! Måste spara till Sthlm med då ja & Jessica drar dit.
Ska försöka jobba lite för mamma och pappa och se om ja
kan få ihop de 1500:- som saknas. Hoppas! Hade varit så
mysigt! ♥

Men nu ska ja ladda ner 8 mile så ja kan titta på underbara
läckra Eminem ikväll! Möms!


Min klänning! Dock tror ja inte denna färg är riktigt rätt.
Men i det stuket :) Samma modell hur som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0