Cupcakes!

Fick för mig att göra cupcakes, för jag var så jävla rastlös.
Har legat i sängen hela dagen och kollat film, till slut kunde
jag inte koncentrera mig på filmen längre. Nu har jag varit
igång i köket och bakat i två timmar och jag känner att de
kan ha blivit lite fööör mycke för min kropp just nu. Känner
mig skit lustig. Genom svett, så de rinner i pannan så jag
antar att min feber kommit tillbaka. Hostan dampar så ja
sitter och pimplat te just nu.

Hade tänkt äta en cupcake nu och bara slappa i soffan.
Men ja måste fan ha ngn vanlig mat innan så måste börja
styra igen. Blä! Vet inte vad ja ska göra heller? Något enkelt.
Men nu ska ja sätta på 8 mile till min broder, han ville se den
och jag får väl ställa mig i köket igen. Usch fy och blä...


Kommentarer
Postat av: EMPAN

ååååh, 8 mile. så underbar!! :D

2011-01-20 @ 21:24:43
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMPAN

aa skapligt häftig, skulle gärna åka på en sån kryssning :o :D <3

2011-01-20 @ 21:34:51
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0