Godmorgon där!

Ännu en ny jobbig måndag, usch & fy!
Lyckades vakna med huvudvärk när Macke och hans familj drog.
Försökte somna om och bli av med den. Men vakna vid nio och fick
gå upp och ta en Ipren. Känner fortfarande av helveten. Hoppas
den kan gå över.

Har egen tid på projektet först i 50 min. Men ja stannar här och
fixar med det. Så ja tänkte gå dit till klockan ett. Då har jag
projektarbete med Veronika och sen Organisation & ledarskap.
Sen slutar jag! Måste hinna med 4 bussen för jag måste hem
fort idag.

Hörs kanske sen! Nu ska ja fortsättta slappa här i Mackes säng
innan ja ska gå upp och göra mig en frukost och fixa iordning
mig. Pusssis!



Ser ni att brännan fortfarande syns på min rygg?
Varför sitter alltid den kvar längre på ryggen?
Framsidan bleknar alltid snabbare för mig, inte okej!
VILL VA BRUN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0