Godnatt!

Trotsade vårat halv sega internet och började ladda ner
den äldsta av alla Beck filmer med Peter Haber. "Lockpojken"
Men de tog inte 5-6 timmar, utan den är faktiskt klar om 20 min
så sammanlagt kommer den ha tagit drygt en timme. Fett najs då!
Så imorgon kanske de blir ett par filmer till i första säsongen av Beck.

Ska fixa mig och göra mig iordning. Sen kolla på den filmen :] ♥
Godnatt!


Finns en låt som påminner mig om en person.
Skriver lite av texten här så tror jag hon känner sig prickad.
Love you big time.

I don't want to cause you trouble
Don't wanna stay too long
I just came here to say to you
I am by your side just for a little while

Turn around, I am here
If you want it's me you'll see
Doesn't count, far or near
I can hold you when you reach for me









Kommentarer
Postat av: jessica

<3

2011-01-08 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0