Mys-kväll!

Sitter ny duschad i sängen, sköööönt!
Har precis skjutsat mamma och dom till Grebo på partajj!
Är lite chaffis ikväll. Nu ska ja strax släng på mig en mössa och ett
par strumpor och åka ner till Åtvid och hämta Macke! Sen ska ja köpa
gurka, morötter och dipp med. Blir en riktigt mys-kväll, behövs idag!
Imorgon var tanken att jag Jessica & Julia skulle dra in till Linköping och
Cupolen för att gå på bal & bröllopsmässa. Tyra stöstedt you now?
och Angelica Blick plus smink tjejen Linda Hallberg ska vara där. Men jag
kunde inte låna bilen och vi har balträning på kvällen så har tiderna fuckat
upp sig....suger! Men får se om vi hittar någon lösning.

Nu är de bäst ja sätter lite fart. Hörs hörreni ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-30 @ 13:02:44
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0