Mysa sen sova?



Vad fan innebär det när någon skriver sådär?
Jag tolkar det som "nu blir det knulla, sen sova"
Amen seriöst. Jag tycker den där frasen är helt
knäpp. De känns typ som när man var 15 och
bestämde med en kille att "man skulle se på film"
De visste man ju vad det innebar ändå, haha!

Om vi nu lossas att personen inte tänker så sexuellt
som mig förstår jag ändå inte. Sover jag med Marcus
myser väl vi hela natten? Vi myser ju inte innan och
sen ba; nu kan du lägga dig i extra sängen....

Haha, nedå! Ni får mysa på hur mycke ni vill innan
ni ska sova med eran kille eller kompis!
Men jag tror ni fattar vad jag menar ;)

Kommentarer
Postat av: Vicky

har faktiskt också tänkt på det där.. :P

ibland håller jag på att skriva "ska mysa med robin i sängen" men det låter som vi ska håller på med annat ;P haha xD

2011-01-21 @ 23:33:17
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0