Onsdag 12 januari

Saknar ihjäl mig efter Thailand.
Kollar på Kenzas bilder och skulle kunna döda för att va där igen.
Men ska inte klaga här! Nu råkar man va född i Sverige och det är
ju bara typ 4½ månad kvar till sommaren ♥ som ska bli grym!!
Ska bosätta mig i Kaggebo och bli neger. Hoppas på P&L eventuellt,
jobba och leva livet.

Men just nu är det inte varmt och sommar, de får vänta.
Har varit ute och gått med Olle i snön en lång promenix.
Slängde mig i duschen när jag kom hem och nu sitter jag
här. Ska sätta på I rymden finns inga känslor som ja firrade
igår. Sen blir de mera Beck! Känns som ja kan ha film kväll
med gott samvete nu när ja varit ute och rört på fläsket....
jag menar musklerna ;) haha



Sommar på VIS ! Full & gla'


Thailand Ao nang stranden. Ska tillbaka, jordens paradis.

Kommentarer
Postat av: Jullllan

P&L BLIR DET :D

2011-01-12 @ 20:05:03
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0