Sjukling !

Godmorgon på er!

Idag är jag hemma från skolan och snörvlar.
Hade ju feber igår och jag känner mig helt slut i kroppen.
Dock har jag inte feber nu. Men ska pimpla te och käka hals-
tabletter och jobba på att bli av med denna förkylning tills imorn.
Skjutsade precis ut Marcus till bussen iaf. Och nu tänkte jag gå ner
och käka lite frulle. Håller på att ladda ner Micke och Molle 1 & 2!
Underbart! Så de ska jag sysselsätta mig med sen här i min säng.
För sängen lär bli den plats ja stannar på hela denna dag, skönt!

Hörs senare, fulle nu!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag känner mig sämre och sämre :( halsen gör svinont och huvudet känns som ett betongblock xD

åh :(

älskar dig med <3

2011-01-20 @ 10:25:56
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0