Tisdag 11 januari

Sitter i min sköna säng och slö glor på teve.
Har precis skrivit klart mitt CV som vi ska använda när
vi ska försöka fixa praktik plats i Stockholm i vår :)
När jag säger vi, menar jag mig och Jessica såklart.
Skönt att de vart klart, bara lite små grejer kvar!

Skolan var sjukt seg idag, fyvale!
Men jag genom led hela dagen.

Igår va Marcus här och jag fick spontant ryck och mublerade om!
Vart mycke bättre än innan :) Har tagit lite bilder så ni kan få se
hur mitt rum ser ut nu!

Tänkte belöna mig själv med att se en till Beck film nu!
Snart sätt första säsongen! Måste firra 2:a, men funderar
på att skita i den, har sätt alla dom filmerna 2 miljarder
gånger. Gå direkt på säsong 3 ist ;) Vi får se, haha!

Hörs senare! Här är mitt rum!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0