18 juli

Hello people!

Jag sitter ute på altanen och kikar på Marcus och Fredrik när dom lirar badminton. Marcus har varit här ända sen fredags! Vet inte hur länge han ska stanna, tills imorn eller längre. Jag hoppas lite längre! Fredrik är också här nu och han har varit de en hel vecka, och de är också kul! Men men :)

Har satt mig och bråkar med det mobila för att kunna skriva ett par rader här. Skrev ett inlägg förut, men de fucka ur och ja kände att de inte va långt kvar tills ja skulle slänga datorn i väggen, så jag gav upp. Idag har de varit skit väder! Jag började vid elva, men fick gå hem redan vid tre för de fanns ingenting att göra. Följde med mamma och handlade i Valdemarsvik och nu sitter jag här. Solen har börjat titta fram och när den väl är framme är de sjukt varmt. Så vi ska snart dra ner till havet och bada! Underbart i vattnet har de varit dom senaste dagarna!

Imorn öppnar jag affären vid tio. Sen ska jag jobba hela dagen tills klockan 21 på kvällen. Länge, men det är pengar! Skriver nog imte imorn, utan de får bli när jag har tid. Nu har dom spelat klart, så vi ska väl dra oss. Höööörs & ha de fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0