30 juli

Tjaaaaa darlings!

Vad har ni för er? Jag sitter i stugan med teven på och Marcus i soffan brevid. Båda är lika nördiga och sitter med varsin dator. Han har köpt sig en Mac, så ha har blivit feting nörd! Men det kan han få vara ibland :) Idag har jag jobbat. Öppnade vid tio, sen fick jag gå hem vid två för de var så himla dåligt väder och så lite folk där. Ganska skönt faktiskt. Så nu är Macke och jag här själva, mamma åkte hem förut. Vi ska vara de till måndag. Vi får väl se vad vi hittar på. Jag jobbar ju hela helgen, men Marcus har sin Mac och kan väl underhålla sig med den tror jag. Igår skulle jag med jobbat, men jag fick ledigt. Vädret sög balle, men jag var och handla i Valdemarsvik och sen slappa jag vid teven och läste ut min bok. Riktigt skönt faktiskt!

Idag är det en vecka kvar tills jag åker hem för denna sommar! Oj vad skönt de ska bli att komma hem. Har bott här nere i 5 veckor och sommaren har bara flygit förbi! Men jag ser faktiskt fram emot hösten och vintern. Så jävla skönt att man inte ska börja skolan. Sen har jag ju en Thailands resa igen att se fram emot som de ser ut nu, wihoo! Men nu ska jag läsa i min andra bok jag börjat läsa, sen ska vi laga korvstroganoff här om en stund :)
Mitt internet går ut på tisdag på min födelsedag, skiter i att köpa nytt eftersom ja ändå ska hem på lördag så de blir dött här mellan tisdag och lördag. Men ska väl skriva ngt mera innan tisdag. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0