Detta har hänt..

Innan jag slänger mig i duschen och beger mig till Kaggebo igen tänkte jag skriva ner några punkter på vad som hänt so far medan jag varit borta och inte kunnat dela med mig av alla smaskigheter! Lets staaart.

* Jag har fått mina röda converse och mina vita, och dom kostade ändast 300:- tillsammans. VÄRT!

* Jag har fått 6000:- insatt på mitt konto för bilderna på mitt ärr som jag fick efter min korsbands operation. SPARA!

* Jag har fått jobb på Villan igen i höst. Första dagen är 13 augusti. Vet inte hur mycket de blir än, men bättre än inget!

* Jag har fått ihop tillräckligt med pengar när jag slutar i Kaggeboden (affären jag jobbar i) för att kunna åka till underbara Thailand med Marcus och hans familj i vinter igen. Denna gången pratade dock Marcus mamma om att bara köpa en flygstol och sen åka runt i Thailand och ut mellan olika öar. Så himla fett! Jag håller mina tummar.


Denna snygga keps köpte jag på VIS...tydligen. Kom ej ihåg det, men hittade denna smickrande bild och undrade vad fan det där var för keps. Efter lite letande hittade jag den i bilen och insåg att jag troligen köpt den själv.....haha

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Vi köper alltid bara flygstol och sen åker runt med bara varsin stor ryggsäck istället, så mycket bättre! :D (och roligare) hatar att boka hotell osv över internet för då gör dom det alltid mycket finare och sen när man kommer dit så är det värsta rucklet :S Men när åker ni? :D kram!<3

2011-07-26 @ 18:30:41
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0