HEMMA ♥

Heeeej alla kära läsare som fortfarande inte slutat läsa trots min kassa updatering.....och värre blir det! haha

Jag kom iaf hem från P&L alldeles nyss! Lovar att berätta mera lite senare. Men jag har inte sovit över huvudtaget inatt. Vi kollade på Håkan igår mellan 00-02, sen gick vi till tälten och packade ihop allt och väntade på att Robin skulle sluta vid 4 och då stack vi. Ville slippa kön som skulle bli nu på morgonen när alla som bott på Vanliga campingen (cirkus 30-40 000 pers kanske). Så nu är jag hemma och måste sova lite. Sen ska jag packa om, för imorn mina kära vänner åker jag till stugan och stannar ett bra tag! Har fått jobb där nere och allt med. Så bloggen blir nog lite halft bort glömd ett tag. Har ingen mobil heller, för den tappade jag när Maskinen spelade i förr går, bra där! Så mig kan man alltså inte få tag på framöver :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0