Totalt slut!

Jag är så galet trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Men innan mina ögon slocknar måste jag bara skriva lite om min vecka på P&L! Har haft det skit bra och har varit med om myyycke saker. Jag har varit funktionär och jobbat tre dagar, men det har varit sjukt kul. Har oftast kunnat se de band som spelat då med! Bästa på hela festivalen var utan tvekan 30 seconds to mars, fyyyfan! Jared Leto i mitt hjärta ♥ Snacka om att kunna handskas med en publik. Jag tror han tog upp över 30 pers på scenen. Den mannen!!! Annars har vi sätt mycket bra artister och band. Men att sova i tält i en vecka är lite väl. I torsdags natt hade vi inbrott i vårat tält när vi var och jobba och någon hade tagit all våran dricka och då var jag fan nära att bryta samman! Jävligt kul vecka, men borta bra och hemma BÄST!

Har sovit mycket idag på dagen, men även tvättat och packat. Jag har fått jobb över sommaren i den lilla affären som vi har i mitt sommarstuge område i Kaggebo! Sjukt nice :) Så jag ska åka dit imorn och börja jobba, sen får vi se hur länge jag stannar. Det beror lite på hur mitt schema kommer se ut. Men det ska bli härligt som tusan att få vara där nere och samtidigt jobba! Jag klagar inte :) Har iaf fixat en låne mobil tills jag köper en ny! Plus beställt ett nytt sim kort med samma nummer som kommer i veckan. Skönt!

Men nu går ögonen i kors! Jag lägger upp någon bild här från veckan, resten finns på fejjan. Battriet dog i kameran på fredag kvällen så därför blev de inte så mycke bilder som jag ville. Men men!
Gódnatt på er. Vi hörs när vi hörs, ha det bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0