20 juni

Fyy så hemsk dålig jag varit på att skriva här. Men jag har mått som ett skithål heeela helgen. Idag är de lite bättre i halsen men ja är fortfarande seg som och har en hemsk hosta. Har legat framför teven hela helgen och det börjar bli jävligt rastlöst. Men har ingen ork till något annat. Suger lite! Jag hoppas jag kan komma igång lite.
Ska kika efter lite jobb och sen skulle jag behöva skriva in mig på arbetsförmedlingen, helst denna vecka eftersom jag drar på Peace & love om en vecka. Får fixa det när jag kvicknat till! På torsdag ska nog Marcus och jag till Smultronstället iaf och mysa om vädret tillåter, längtar! Sen är de Midsommar och vi har inget planerat vilket suger lite! Jag vill åka till kusten, men i brist på pengar och planering kommer vi kanske inte få ihop de. Får se vad vi hittar på. Något mysigt ska vi väl kunna fixa! Tänker inte vara i Åtvid iaf, det finns inte i min värld på midsommar....

Skriver kanske senare idag om jag orkar. Solen skiner idag så ska försöka gå ut med Olle en sväng och få lite frisk luft! Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0