23 juni

Godmorgon på er!

Jag vaknade runt tio idag, har sovit riktigt skönt. Har haft perfekt temperatur på mitt rum. Sen hört regnet utanför tidigt imorse och då var det bara mysigare att få ligga kvar. Min förkylning är fortfarande inte helt bra. Stört hur seg den är!! Bort med dig nu tack...

Idag ska jag inte göra så mycket. Tänkte åka med mamma till Åtvid och handla sen! Ska köpa jordgubbar och lite annat tills imorn. Sen måste jag packa och sen får vi se om jag åker ner till Åtvid ikväll eller inte. Drar oss mot kusten imorn runt 10. De ska bli bäst väder i hela sverige på östkusten imorn, SÅ JÄVLA GÖTTTT! Tror på en gryyym dag/kväll! Igår fick vi en härlig kväll också, så kul att träffa Jonna igen. De blev vin och snack vid Bysjön som planerat, sen när Jonna åkte hem så drog jag och Julia och käkade på Kebab. Regnet höll sig borta med =)

Men nu ska jag fixa ordning mig lite. Vi hörs nog senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0