9 juni

Hej på er kära läsare!

Nu har jag lämnat tillbaka min skoldator och skriver därför från min egna laptop. De funkar faktiskt förvånansvärt bra än så länge, *pepparpeppar* . Åkte iaf bara till skolan imorse för lite religion och sen återlämingen va datorn. Käkade lite med Jessica efter och sen stack jag hem. Så här ligger jag nu! Det är värsta åskvärmen ute så jag bara väntar på att de ska bli blixtrar och dunder här. Skulle nästan vara skönt, så man kan andas igen!

Idag har jag inga speciella planer. Ska skicka in bilderna på mitt ärr jag fick efter min korsbands operation till försäkringskassan. Sen hoppas jag kan få ett par slantar för det. Sen lite senare kommer kanske Marcus! Är ledig imorn igen! Skriver sen. Pusspuss!

Såhär ser jag ut idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0