God eftermiddag!

Haha vilket gullig fylle inlägg jag fick till inatt! Hej föresten :)

Hur var eran fredag kväll? Min var sjukt grym. Började med att ta bussen in till stan från åtvid vid fyra med Jessica och Viktoria. Vi drog ner till ån och satt där ett tag och drack oså. Sen vid klockan sex spelade Johan, Robin och Flint på en trubadur tävling vid strandgatan två, dom var grymma som vanligt! När dom var färdiga så mötte vi upp fia och hennes kompis och så gick vi och satte oss vid ån igen och drack. Satt där ett bra tag och sen rörde vi oss in mot stan för Mc donken och sen röjja med alla studenter! Vart ett kort besök på 55:an, men där vart vi utkastade för Fia och jag drack egen öl, dock fick fia alla skiten, haha! Stack till Pitch black efter och dansa heeeela kvällen. Så sjuuukt kul! Vid halv två tog vi bussen hem och då vandrade jag och Marcus hem till honom. Jag hade så bruuuutalt ont i fötterna eftersom ja hade mina heels igår så jag gick barfota på ena foten och Marcus ena sko på andra. Dräggigt!

Idag sov vi till halv tolv. Slappade med lite Svensson svensson och sen kom mamma och hämta mig vid halv tre. Nu ska jag städa våran toalett på övervåningen och sen plocka ordning på mitt rum. Ikväll runt sju drar jag ner och festar till de lite igen! Förfest hos Victor och sen till JIO. Någon som vill hänga med? Säg till. Har ingen att gå med så planerar att dra själv annars! Här får ni lite bilder, pusspuss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0