Hemma en sväng!

Kom hem från Kaggebo precis och sitter och slänger i mig pyttipanna och korv med bröd. Är vråååålhungrig! Hade en oerhört trevlig kväll igår i Kaggebo! Kom ner vid halv sex tiden någon gång efter att ha hämtat bil, handlat och kollat på spexet. Vi grillade, badade i havet (iaf jag och benny), spelade kubb, spelade absolut överrens och sen kikade på tv. Himla mysigt! Och måndag kvällen var också sjukt lyckad. Ikväll ska vi ner och ösa gruvan! Men mamma är underbar och kommer ner och hämtar mig inatt! Så jag kan vakna hemma imorn och fixa tårtor sen kommer klassen ut till mig vid 2 för vi ska fixa vagnen då. Kuuuuul!

Men ja slänger in alla bilder när denna vecka är klar. Orkar inte nu. Ska äta upp och sen gå en sväng med Olle innan jag ska börja fixa mig =) Hööörs när vi höörs. PUSS


inte så jävla seriös ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0