myskväll

Har haft en riktigt skön kväll. Blev ingen pizza, utan grillat istället. Men jag klagar inte! Skjutsade på brorsan, först ner till åtvid och sen runt och vänta på hans kompisar. Sen drog jag hem och kollade på Tusenbröder med mamma. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på regnet och åskan som är långt borta, mysigt faktiskt. Bara den inte kommer närmre för då får ja panik! Åska på natten är de absolut värsta som finns (!)

Meeeeeeeeen. Marcus och Fredrik kommer med bussen om en halv timme. Så måste vara vaken en stund till även om ögonen går i kors. Jag måste ju klara av att köra ut och hämta dom! Hehe. Men vi hörs imorgon! Ska kika runt lite här innan jag drar. Puss och godnatt ♥


typ augusti förra året^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0