Ses i dimman!

Bussen går om en timme och jag sitter redan färdig fixad här. Otroligt skönt att slippa stressa! Jag har sovit en timme och sen letat reda på tårt recept som jag ska fixa på torsdag. Tror dom kommer bli grymma! Nu ska jag packa färdig allt till imorn då jag först ska till skolan och öva inför kyrkan på fredag. Det är klockan tio, så de blir bara att släpa oss upp. Sen vid ett ska vi kika på spexet. Efter de ska vi åka till Jessicas mormor och hämta hennes bil, sen blir de handling osåfort vi är klara med det så drar vi ner till Kaggebo! Kommer hem onsdag eftermiddag någon gång. Men nu är de ALL fokus på mösspåtagningsfesten ikväll och avsparken för våran riktiga studentvecka, beautiful. Blir grillat nu hos Emilia och beeers för min del. As taggad!!

Ha fina dagar så hörs vi när jag får tillgång till dator. Kan bli imorn, kan bli onsdag. Puss på er!



Har på mig min shortsdress jag köpte i Sthlm och inte använt än =) sen min älskade jeansjacka!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-14 @ 02:34:27
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0