Sleten...

God eftermiddag på er!

Hade en väldigt rolig kväll igår med alla studenter. Var först för fest hos Benny med ölspel och sådär. Sen vid halv elva drog vi till Gruvan och dansade flera timmar. Klockan 2 kom mamma och hämta mig och Marcus hängde med hem. Vi gjorde varma mackor innan vi la oss och vid 3 somnade vi som stockar. Idag när vi vakna vid halv elva drog vi oss till klockan tolv, käkade lite frukost och sen har jag fixat mina tårtbottnar och lite som jag ska göra tårta av ikväll. Är jävligt hängig och kroppen börjar säga ifrån nu efter allt festande. Jag har blivit genom förkyld. Näsan rinner konstant och halsen värker nått sjukt. Så de känns bra att det blir en lugn kväll idag. Klockan fem kommer min klass och TH hit. Vi ska fixa iordning våran vagn med björkar, ballonger, lakan de står grejer på, musik osv osv. Roooligt! Innan det ska ja hinna ladda ner lite musik som ja ska göra skiva av ikväll som ska spelas på flaket. Min mobil har fått CP. Går inte att trycka på vissa knappar så jag kan inte få igång den. Åt helvete rent ut sagt! Vet inte vad som hänt, den funka imorse sen bara slutade några knappar funka. Det händer inget när jag trycker på dom. Sjuuukt irriterande! Så är de någon blogg läsare som har någon att låna ut tills vidare kan ni ju hojta! Meeen. Nu ska jag plocka iordning här och sen fixa till mig lite så jag inte ser ut som en vandrande lik! Så känner jag mig just nu, haha!

Puss på er!


måndaaaags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0