Studenten

Då har jag tagit studenten. Har haft en helt grym vecka som jag kommer minnas hela livet men det kunde fått ett så mycket bättre slut igår. Har varit förkyld sen i tisdags morse. Snorig och jävlig. Kände mig trött på min mottagning igår men trodde det var för jag varit igång hela veckan och tänkte att det försvinner nog med lite alkohol. Redan när jag kom till Benny började jag känna mig febrig men körde på ändå, men det blev bara värre. Till slut hade man kunnat steka ägg på min panna och jag låg halv död i Bennys säng så jag bestämde mig för att åka hem och det kändes så jääävla tungt. Klockan 11 var jag hemma och då var jag så ledsen att jag gick och la mig direkt. Idag har jag iaf ingen feber men annars mår jag SKIT. Ska på Marcus mottagning idag vid fem. Han har den en dag efter. Ska väl käka lite där och sen ska jag åka hem och sova. Men ska försöka vila nu så jag kan bli bättre. Hoppas alla mina kompisar hade det kul igår ♥


Igår på champagne frukosten hos Oliver =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0