Träffa Jonna idag!

Nu är jag hemma igen! Är så jävla trött och jag fattar verkligen inte varför? Jag har sovit ut de senaste dagarna men trots det går mina ögon typ i kors. Kanske är vädret? Idag ska jag och Julia iaf ääääntligen få träffa Jonna som är hemma i Sverige på besök. Hon bor i Oslo sedan i höstas tror jag det är och vi har inte träffat varandra sedan typ oktober. Så det ska bli skit skoj. Om vädret håller sig regn-fritt så ska vi sätta oss vid bysjön och grilla och dricka vin. Mys! Men fram tills kvällen ska jag vila så jag kan bli lite pigg igen. Jag hoppas att solen kan komma fram med. Är trött på detta jävla väder nu! Vill sola och bada!!

Nu har vi iaf lyckats bestämma vad vi ska göra på fredag/midsommar. Vi ska åka till Hallmare i Loftahammar. Ska tälta där på campingen och grilla, dricka och ha de kalas! Tror de kommer bli grymt. Hoppas vi slipper regn så man kan bada i havet (vilket vi säkert inte gör för förra året var första gången sedan jag föddes som det var soligt tror jag, otroligt!)

Får se om jag skriver innan jag drar. Annars får ni ha en fin onsdag, puss ♥


denna söta bild har jonna gjort :*


Kommentarer
Postat av: jonna

Hör av er i helgen så får vi fixa något innan jag åker hem och ni drar till p&l :)

2011-06-24 @ 11:11:29
URL: http://purityy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0