GRYTHYTTAN!

Heeej på er allesammans!

Idag har jag haft en himla rolig dag i Grythyttan tillsammans med klassen och Turisthotell. Grythyttan ligger ett par mil norr om Örebro och de är en liten by som har ett väldigt känt gästgiveri(typ restaurang och hotell kan man säga) sen har dom även en väääldans känd högskola som är inriktad på Restaurang och hotell yrkena. Har heeela tiden varit sjukt opepp på att läsa högskola, dels för att jag inte har läst typ matte C som man måste ha gjort för att ens ha en chans att komma in på de vanliga univeriteten och dels för jag är för lat. Men Grythyttan räcker de med at ha godkänt i matte A, engelska A och svenska B vilket jag har. Så idag har jag fått mig en tankeställare så in i bängen! Dom har en 3 årig utbildning inom hotell där uppe som man läser masssaaaa innom hotell branchen och jag är så sjukt sugen på att flytta upp och läsa tre år där. Tror de skulle bli grymt! Emilia, Jessica och Fia är också peppade. Vi får se efter sommaren. Men en högskole utbildning kommer man så sjukt mycke längre på än utan. Hotell chef i framtiden vore inte helt dumt ist för att jobba som servitris med halvtaskig lön.

Meeeeeen iaf. Ska börja packa nu för imorgon åker jag och Viktoria ner till Kaggebo och chillar. Ska bli underbart väder så jag tror vi kommer får de helt stört bra! Ska sola och bada hela dagarna. Bäst att jag sätter igång. Här nedan får ni lite bilder från idag! PUSS ♥












Kommentarer
Postat av: Anonym

sista bilden, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-06-01 @ 22:40:32
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0