4 mars ♥

Idag är det 4 mars. 4 mars betyder Tokio hotel för mig.
Det är 1 år, ett helt år sen jag stod i en kö utanför Globen
och var sådär sinnesjukt förväntansfull på att få se mina
stora idoler live första gången. 1 år sen vi höll på att frysa
ihjäl, 1 år sen bästa dagen i mitt liv, 1 år sen den dagen jag
och Jessica väntat så mycket på att vi höll på att bryta ihop.

Skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva känslan
igen. Så jävlaaaaa underbart att ni anar inte. När Tom stod
framför oss och slängde med sina svarta jävla flätor. När
Bill kom ut ur ägget. När Gustav gjorde vågen med oss som
man alltid drömt om att få vara med om. När Georg och Tom
stod och spelade mot varandra. Så underbart! Ni anar inte ♥

KOM TILLBAKA SNART IGEN, PLEASE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0