Godnatt

Har precis bäddat ner mig, är sjukt trött! Imorn måste jag upp svin
tidigt för jag måste åka buss som de ser ut nu. Har blivit riktigt
bortskämd sen ja fick körkort. Åker typ aldrig buss och halv sju
känns svin tidigt nu, som förr va den vanliga tiden ja alltid gick upp.
Men men!

Imorn är de fredag och de är faktiskt min längsta dag. Men är väl
ok eftersom vi har Marie sista lektionen. Dock är jag inte så pepp!
Vill också få festa, är sugen! Men mitt skit pencillin förstöööör.
Men nästa helg har Vilma & Jocke 18 års fest och de betyder ALL IN!

Nu börjar Big brother. Sen ska jag sova! Godnatt, vi hörs imorn :}
Imorn är det 1 år sen en speciell dag. Åh jag dör vad jag saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0