Godnattens

Skitans, LHC förlorade med 1 fukking 0. Dessutom var dom mycke bättre och hade mycke högre tempo och en miljon chanser i slutet så de söj ju balle. Men men! Hoppas dom vinner nästa gång ist!

Nu ska ja strax gå upp och lägga mig i sängen och titta på Big brother. Funderar på att börja ladda ner ngn nice serie man kan följa en tid framöver. Älskar ju OC, så funderar på om ja ska testa One tree hill, har bara sätt få avsnitt. Eller kanske The walking dead? Eller båda? Haha! Får se! Imorn va planerna att ja skulle åka ner till Åtvid och träna med Julia på eftermiddagen och sen hämta mina praktikpapper jag glömt i skolan. Men ja har ingen bil imorn och ingen som kan skjutsa mig till bussen. Så ser ut som de blir en hel dag hemma imorn. Skönt de med iof.

Hörs imorn, nu måste ja hjälpa mamma med nått på datorn innan ja ska lägga mig i sängen framför teven :) Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: EMPAN

ONE TREE HILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3

2011-03-14 @ 22:21:24
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: juliatember

one tree hill är ju BÄST!!!!!!!!!! du kommer älska det :D fast walking dead är oxå skitbra! <3

2011-03-15 @ 09:02:27
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0