Hello from me!

Hej på er!

Igår orkade jag verkligen inte blogga eller sitta vid datorn överhuvudtaget och de gör ja fan inte idag heller egentligen. Men sen vet ja hur mycke ja hatar att gå in på nåns blogg jag följer och ba; suck, hon har inte uppdaterat nu heller! haha. Är sjukt trött iaf. De tar så in i helvete på krafterna att gå upp fem och jobba till tre/fyra. Fötterna värker nått sjukt!! Men imorn är de fredag, sen har vi en ledig helg i Stockholm. Fint! Funderar på cosmonova och en tur på stan :) Men framför allt, SOVA!

Igår var vi kvar på jobbet till fyra för vi fick vara med på vinprovning! Sjukt kul då både jag och Jessica är jätte intresserade. Sen har vi ju läst vinkunskap. Efter vi slutat iaf gick vi till tacobar och sen tog vi en sväng på ett av Stockholm typ 5 GIGANTISKA H&M!! Ja köpte bara nödvändigheter. Dvs, svarta tights, eyeliner & militärgrönt naglack. Vi orkade verkligen inget mera efter de utan åkte direkt hem. Sov ett tag och sen kolla vi på Efterlyst innan vi la oss :) Ska även tillägga att vi hade KAOS på lunchen...fyfan!!

Idag har de varit lugnare, iaf lite. Vi slutade halv fyra och då åkte vi direkt till Täby centrum för att köpa ngt vi kunde laga och äta. Blev köttfärssås som vi precis ätit, mums! :) Får se vad vi gör ikväll, sooover kanske! haha.
Imorn ska vi eventuellt dra ut och dricka lite, kolla nattlivet! Om vi orkar, annars blire lördag.

Men men! Nu ska jag lägga mig i sängen och va social med Jessi. Vi hörs! :)

(sry för inga bilder, men orkar inte nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0