Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en trevlig eftermiddag hos kussarna!

Kom hem för en halv timme sen sisådär. Åkte med farmor & farfar hem och Olle va med i bilen så vi busa med honom hela vägen hem. Han är så söt! Så tog vi en liten omväg, min farmor & farfar älskar att åka omkring med bilen och se sig om, haha! Så söta :)

Nu måste ja slänga mig in i duschen, känner att de är dags för hår inpackning idag och rakning av ben och så. Brukar köra med inpackning en dag i veckan och söndagar brukar passa perfekt! Sen måste ja packa för Marcus kommer och hämtar mig om en stund. Så ja antar de är bäst ja sätter fart. Måste hitta nått att ha på mig imorn med, lutar åt mina baggy. Vi får se!

Puss, hörs kanske sen om ja orkar :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0