Måndag kväll.

Jag borde sova, klockan bara tickar iväg. Gått lika bra som alltid på praktiken, lite segt imorse bara. Efter att vi slutat gick vi till Tacobar och käkade lite. Sen tog vi tunnelbanan & tåget till Täby centrum och hämtade ut våra Bip biljetter. Vi såg nämligen Justin Bieber; Never say never idag! Åh, guuuuuuh så bra den var. Så himla se värd. Är så jäkla glad att vi valde den. Jag är inget Bieber-fan, men jag tycker hans framgång har varit så jäkla farcinerande och filmen handlar om just den! Vart så himla rörd flera gånger. Han är verkligen så himla framgånsrik att de inte är sant och sån jäkla tallang, plus att han blivit så brutalt snygg! När han dansa på scenen, Jessi och jag höll på att tuppa av! Så jag tar tillbaka allt jag sagt tidigare om att han är töntig osv osv. Han är GRYM! Ge filmen en chans även om ni inte älskar honom :) Underbar! Nu hoppas vi han kommer till Sverige, då ska vi gå och se honom!! Verkar så jävla bra live, fyfan!

Imorn börjar vi sju igen, sen har vi två kvällspass! Skönt :) Så klockan ringer kvart i fem imorn, så borde nog gå och sova! Imorn efter praktiken ska vi gå och sola faktiskt! Puss & Godnatt ♥


han har blivit så jävla snygg! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0