Melodifestivalen

 


Vad tror ni?
Jag är inte jätte insatt i alla bidrag. Men jag hoppas svenska folket kan skicka
vidare en låt som kan slå internationellt. Inte torra jävla låtar som de varit de
senaste åren. I år hoppas jag att vi andra kan rösta mera än alla gamlingar som
älskar de torra artiesterna, haha!

Jag själv håller nog på Eric Saade eller Danny av den anledningen att jag tror de
låtarna skulle funka i Euro vision. Dock gillar jag inte Dannys låt så mycke men
Erics är helt okej och han är ju så jävla duktig på att dansa. Men min mag-käsnla
för kvällens vinnare är The Moniker. För ofta blir man chockad av vem som vinner
och den låten är speciell och många verkar gilla den. Jag själv har svårt för den.
Men om jag får lyssna på den ett par gånger kanske den skulle funka, vem vet.

Men vi får väl se ikväll! Tycker faktiskt de ska bli kul och se.
Jag hoppas inte att Sara Varga eller Sanna Nilsen vinner.
Hatar Sanna Nilsen och Sara Vargas låt vet ja inte om man kan kalla låt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0