Ny dag, nya möjligheter!

Kändes som jag behövde höra den där rubriken idag. Är så trött på att jag alltid oroar mig för allt ist för att se möjligheterna i det. Tänk om nu Josefin!!

Godmorgon föresten!
Marcus och jag vaknade vid halv elva. Drog oss en stund och sen gick vi ner och fixa frukost. Mumsigt! Nu har ja precis skjutsat han till bussen för han skulle till skolan som han inte börja förrän halv ett typ. Så nu ligger jag iaf i min säng och hade tänkt lägga fram lite grejer som ska med till Sthlm. Sen ska jag ta en promenad med Olle i solen. Klockan strax efter tre ska jag dra mig neråt Åtvid och ta ut pengar och ge Macke och sen vid fyra ska jag vara på Villan för lite jobb ikväll. Blir nog en kanon dag!

Ha en fin torsdag! Så här ser de ut utanför mitt fönster nu: Älska solen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0