Onsdag 2 mars

Äntligen funkar det att blogga. Har försökt typ hela dagen
men de har varit nått fel. Men nu jääävlar i mig! :]

Lyckades försova mig imorse så jag missade svenskan.
Vaknade halv tio och ba; shiiit! nästa lektion börjar om
40 min. Och vi skulle gå till skolan från Macke. Men de
löste sig ok och vi vart väl bara 20 min sena tror jag.
Slutade efter religionen så jag käka i skolan med Oliver
och Fia och sen kom pappa och hämta mig, så sköönt!
Somnade när jag kom hem 2 timmar, va så jävla trött.
Sen tog jag med Olle på en promenix och så blev de
lite fika hos farmor & farfar. Trevligt!

Nu sitter jag i sängen och funderar på att dra ner och
gymma lite senare. Kan inte bestämma mig. Men är
sugen! Och jag har ändå inger bättre för mig idag...
Lutar åt det. Vi får se! Skriver mera sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0