Snöig morgon!?

Vilken ohärlig morgon. Jag är lika deprimerad som alla mina andra övriga 600 fb vänner. Det skulle ju vara vår nu. Men igår när jag prata med morfar sa han faktiskt att de skulle bli snö idag men att de ska bli vår igen imorn. Hoppas han har rätt och att snön håller sig borta sen!

Jag ska gå upp och göra iordning frukost nu tror jag och försöka hitta pappa. Måste ha hans bil till åtvid sen men jag såg inte den hemma. Är den inte hemma har jag problem att hinna till tandläkaren...! Så förhoppningsvis är den det. Sen ska ja hämta praktik papper, våran dricka till ikväll och mina heels. Hade ju planerat att ha mina heels ikväll. Funderar stark på att trotsa snön och ha dom iaf. Men nu ska jag leta upp pappa!

Ha en bra dag i snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0